Aldrig mer

Nu är det så här att jag bestämde igår kväll att det skulle vara sista natten jag sover själv. För det är ju som det tråkigaste som finns, sprolla vem det är man sover med.

Inatt har jag inge sällskap, så håller mig vaken.. Har blivit van att sova i brors rum, men nu är det upptaget där. & kan inte sova i nått av de andra rummen jag brukar sova i. Har inte sovit i mitt egna rum på jag vet inte hur länge, hehe.



Bara för att fördriva tiden kan jag ju berätta vad jag har gjort idag. Vilket var att jag var och åkte skidor med nå vuxet folk till en stuga, vars vi satt och tog de lugnt i nån timma. Väl hemkommen har jag kikat film och bara ruttnat.

Har som sagt tappat lusten att blogga, så kan därför redan nu skriva att jag ska till björkliden fredag till söndag. Låter kul, men nej. Varken nån skoter ska med eller bror, så det kommer suga. Överlever nog, kanske hyr en skoter :)



Men nu ska jag fördriva tiden och göra om bloggen, puss.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: man får inte alls ont i skallen!! :D

2010-04-08 @ 10:58:14
URL: http://sandraking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0