Skaburbian Collective - Woman

Jag & Sara pratade för någon dag sen om att vi ska fara till luleå och inhandla massor med fräna kläder till sommaren! Hoppas verkligen att det blir av, det behövs verkligen påfyllning i min garderob.
 
Nåväl, skoldagen har varit chill. Jag har lämnat in arbetet på so:n, och fått tillbaka min recension. Egentligen slutar vi 4, fast hade inge idrott och hk:n sket jag i. Vem fan är intresserad i hur man konserverar en gurka till exempel?

Nu:
Fixa till recensionen, så jag kan lämna in den imorgon.
Sen: Ta med mig Charlie ut och träna till utställningen.
Ännu senare: Borsta ut Charlies tover/tovor (?), klippa hans klor & päls.
Efter det: Sova!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida K

koncervera gurka? Blä, det lät inte alls gott!

2010-04-28 @ 15:22:59
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0