4,3907uvy,3vwofgmitu9

For hem tidigare idag från skolan, eftersom att jag har lyckats bli sjuk. Har så jävla ont i halsen så gud vet inte vad. Har bara suttit hemma och tagit det lugnt enda tills fyra, då for jag med mamma och bytte till en större storlek på en reflexväst som vovven har fått, sen for vi vidare på ett möte. Direkt jag kom hem gick jag med vovven till parkeringen och där fick han leka med hans beestiiiis. 

Nu ska jag väl sitta här och vara irriterad för att jag är så duktig att jag glömde papperna i skolan, så jag inte kan skriva på min SO som jag hade tänkt göra hela kvällen. & för att jag är så jävla irriterad, less, förbannad, och ja, allt vad jag nu är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0