Dag 06 – Min dag

Min dag började med att jag klev upp redan klockan 6. Hoppade i duschen och åt frukost, sen var det bara att stressa iväg till skolan. Där hade vi tre lucia "konserter" för typ hela skolan, sen fick vi sluta, vilket var vid halv 11. 

Jag & Yonna gick till bilen, och den startade som vanligt och när vi väl börjar köra så slår den av. Jag slog igång den på nytt, kom 5 meter, så slog den av igen. Då var det bara att vända om och parkera den igen, så kom mamma och hämtade oss. For till gällivare och fotade mig, sen hem, åt lite, sen somnade jag & Charlie. Medans jag sov har jag hunnit prata i telefon i sömnen med Yonna. Vilket påminde mig nu om att jag måste höra med en viss person en sak, aja..

Vaknade när pappa kom hem, vilket var halv 4. Fikade lite, sen spelade jag med bror ifall jag minns rätt. Vid 6 for hela familjen (ja, Yonna är inräknad) till tallbacka för att försöka få hem min bil. Men icke sa nicke, den vela inte gå. Så vi for hem igen, hämtade släp och for tillbaka, lastade den och for hem. 

Sen skjutsade bror mig & Y till Gustav, där Love också befann sig. Stannade inte där så jätte länge, utan Yonnas mamma skjutsade hem mig strax innan 10. & nu har jag varit och borstat tänderna och är redo för att sova.


Gustav & Yonna i förr går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0