Lucia

For hemifrån strax efter klockan 7 idag på morgonen, hämtade Ante & Yonna, sen bar det av till skolan. Samlades där halv 8, fixade åde. Sen har vi haft lucia tills klockan halv 11 :) Då hoppade jag och Yonna in i bilen och skulle fara, men nå inte funkade bilen som den ska heller...... Sur jag blir....... De är nå konstigt, när jag tankar full tank, så går den svin dåligt? hah, mystiskt..

Mamma hämtade oss istället, for till gällivare och fotade mig till mitt körkort, blev så jävla snygg alltså, shit..... Nu sitter jag här hemma och väntar på att mamma ska komma hem med nå mat som hon kan laga åt mig. Under tiden ska jag ta och spela nintendo 64 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0