Skitbil

Är nöjd med presenten åt Sandra, jag & Yonna köpte en gemensam. Det blev en korg med massa roliga saker i ;) När vi var klar hos Sandra hämtade mamma mig & Y, for på konsum och handlade lite, sen till Yompistomp. Nu sitter jag här och tar det lugnt, medans hon steker bacon. Som vi ska sätta på ett hårt bröd och äta till kvällsfika.

Åh ja... Min bil klarar nog inte riktigt av den här kylan heller.. Den är ju bara trots allt av plast. Så nu för andra gången så är den stående... Hoppas ingen sladdar in i den, eller förstör den eller nå, nu när den är på så öppet ställe... Men förhoppningsvis imorgon ska jag och pappa ta in den i garaget och byta lite grejer och sånt som vi har beställt. Om vi nu får hem den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0