- Rubrik -

Skolan var chill som fan idag. På språkvalet satt jag bara och hade kul med Fridaw hela lektionen. Sen hade vi livsviktigt en kvart, efter det bar det av till gällivare för att gå på den där konserten, som sög apkuk. Stannade på stan med Yonna, Olivia & Angelica. Sen tillbaka till skolan för att gå på svenskan, då satt vi bara och lyssna i 50 minuter när Gunilla läste nån cpbok.

Mamma hämtade mig och Yonna, for till gällivare en snabbis. Sen hem, åt & fikade. Sen tog vi det bara lugnt :). Hon for hem för kanske en halvtimme sen, men kommer tillbaka snart! Blir att vara med Sandra också. Dom ska bleka mitt hår, äntligen! Hoppas det blir bra, eller bättre än att gå som morot i alla fall. Nu ska jag leta nå kläder att ha på mig, sen gå upp och slänga i mig lite glass (a).

& btw, grattis till mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0