I miss it, everything we had

For med pappa och köpte nå te snöslungan, sen och kollade på skotrar. Hittade en gullig en som jag vill ha :). Men nästa år ska jag få en!!! Ska lacka den rosa! Fifan. va grymt. När jag var klar med far min for jag med mamma och hämtade ut paketet, sen till ankis. Hittade massa gulligt jag vela att Charlie skulle ha, blev i alla fall ett rosa blink halsband, rosa halsband och koppel, nå mjukisdjur och ett ben. Blev svin gulligt på honom! Vet inte hur många gånger jag har sagt att det är gulligt, mamma gnäller då på att jag säger det hela tiden. Men det är såååå guuuullliiiiiiiigt!

Väl hemma provade jag de kläder som kommit, var perfekt! :D, älskar byxorna! För er som vela veta ;). Nu ska jag slå på en film, sen får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: you know who I am.

jag behöver dig. jag bara inte vill behöva dig. för det du gjorde, gick bakom ryggen sådär, är ett svek jag inte kan förlåta.. hur mycket jag än vill. jag önskar du kunde förstå hur svårt det är. men det var inte såhär det skulle bli... hade du bara sagt vad du kände om.. han, hade det blivit annorlunda.

2010-02-02 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0