Jag tror jag är ganska glad, jag är typ glad, jaaaag ääääääär jääätteee glaaaad!

Japp! Rubriken, den stämmer perfekt.
Såhär som den här dagen har vairt, det är en perfekt dag för mig.
~ Skoldagen är chill & umgås med världens bästa människor
!



Skola från 8-16, egentligen. Men försov mig på morgonen, hade inte alls någon orka att kliva upp. Så missade första lektionen och kom till skolan just vid halv 10. Frida gjorde så jag inte gick på nästa lektion. Tvingade mig själv till so:n. Efter det for jag till gällivare med älskiiiii, fikade där. Sen chillade vi bara. Blev att gå på sista lektionen, idrott. Men fick såndär hemsk huvudvärk och yrsel efteråt, som alltid. Så ångrar det alltid. Nog om skolan.

Kom hem strax efter 4. Åt typ direkt, och kring 6 begav jag mig mot Yonna. Drog till sporthallen och solade, även med sötan. Jag blir dock inte brun, men så skönt att bara ligga där i värmen! Efter det, kring 8 gissar jag. Skulle vi vandra upp till Yonna, men vi fastnade hos Broberg. Y & S lämnade mig där och drog. Sen vid 9 nån gång sjuktsade han hem mig. Väl hemma insåg jag att jag glömde min väska hos honom!

Efter 10 började jag vandra för att hämta den (b.l.a mitt smink var i den), blev som lite kaos eller nå. Men var hemma igen strax innan halv 11 tror jag. & då satt jag mig här. Långt inlägg, ja! Men som sagt, blogga är det bästa tidsförvdrivet, och jag har inte tvingat någon att läsa allt :).

Nu ska jag tvätta bort sminket, sen ser vi vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0