Kände mig tvungen

Jag fick en nominering av min otroligt fina och älskade vän Sandra.

Så här gör du:
1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj tre andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award.

1. Jag är mörkrädd uta helvete.
2. Jag har sjukt dålig humor.
3. Jag klarar mig inte en sekund utan min mobil, eller vänner! HEHE
4. Nästan det enda jag gör under min vardag, är att sakna.
5. Jag tycker att blogga är det bästa tidsfördrivet.
6. Jag är toyberoende.
7. Jag har en slagt hudsjukdom.

Jag vill ge en award till dessa tre fina personer:
Sara I, som jag saknar så obeskrivligt mycket.
Hanna D, som är sjukt söt.
Sara N, som har bäst humor.

Kommentarer
Postat av: you know who I am

fyran, sakna vad?

2010-02-09 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0