Tare chill med världens bästa vovve!

Har suttit ett tag och proppat in massa onödig fakta på engelska i min hjärna nyss. Fick dock inte plats mycket, men det räcker förhoppningsvis för att klara ett G på nå bajsigt prov vi ska ha imorgon.

Nu tar jag det då chill med Challbert och hans igelkott. Har framme alla papper från hk:n också. Ska ha nå jävla prov om tvätt? "Om du får repor på strykjärnets sula blir det trögt att stryka och du riskerar att skada plaggen. Kalka av ångstrykjärn regelbundet". Ja mena, vem bryr sig om sånt nu? Stryker ju inte mina kläder, och skulle inte precis komma ihåg det här tills jag blir äldre om jag kanske får för mig att stryka? Äh, skiter i det där och myser vidare med vovve.

  
Superbra och fina bilder, eller så inte. Men Challe och hans älskade igelkott kom i alla fall med.


Kommentarer
Postat av: ey5

är det en lagotto rogmanola vattenhund de vill säga!!!

2010-02-23 @ 19:12:29
Postat av: ellinor

lagotto romagnolo*

ja.

2010-02-23 @ 22:38:54
URL: http://eeelliiinooor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0