Who says

Försov mig ganska rejält idag. Kom till skolan vid halv 1 i alla fall. Har inte varit på lektionerna efter lunch på onsdagar på jag vet inte hur länge! Har alltid gått hem under lunchen. Jag hatar onsdagar, värsta dagen som finns! Men idag, då gjorde jag det. Var i skolan enda till 4.



Vid 5-6 nån gång skjutsade mamma mig till min saknade lilla filur Sara. Satt på stan i nån timme och pratade, annars tog vi det chill hos henne. Kom hem strax innan 11.

Intressant inlägg, jo jag vet. Ska gå upp och fixa mig lite te, håller på att frysa ihjäl. Sen bäddar jag ner mig under täcket och slår på nån film. Lär inte kunna somna tidigt. Men upp imorn, det ska jag!!


Min älskade lilla sär vän i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0