Your love is my drug

Blev inte att fara till skolan alls igår (den är ju över 12), hade så sjukt ont på sidan av magen. + att jag typ är lite smått förskyld. Så fuck fuck fuck, får träffa Yonna först vecka 11! Tog lov lite tidigare också. Idag (torsdag) ska vi typ bara vara ute och göra nånting, vem fan is vara ute när det är 645840986540 miljarder minus grader? Inte då jag. & fredag får vi ledigt om vi är på laponiakvällen, eller vare nu heter. Inte för att jag ska gå på den, men tar ändå ledigt, hihi.

Har inte gjort nånting idag nästan. Bara suttit hemma och tagit det lugnt till 7, då som jag följde med mor och far till morbror som fyllde år.

Intressant inlägg, jomenvisst. Börjar känna mig lite smått trött, så förflyttar mig till sängen snart. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0