Pink is nice

Såja, nu är bloggen redo för ett nytt år. D.v.s att designen är klar. Fast en sak har jag inte hittat hur man ändrar, det är när man gör ett ord i inlägget till en länk, hur man ändrar den länken. För det ser som lite sjukt ut för mig just nu. Men får väl leva med det, är inte så ofta jag skriver så. Men det stör mig som fan, och jag gillar inte när jag inte är nöjd med det jag gör. Okej, finns ganska mycket jag stör mig på just nu med designen. En annan sak är att de till vänster är alldeles för långt till vänster, vill ha det mer mot höger. Men det blev cp när jag ändrade.

Huvudsaken är ju att jag har en design som jag är ganska så nöjd med och som inte liknar någon jag har haft tidigare. Det var ju så jag velade ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0