So arbetet klart!

Skolan gick snabbt idag, trots att vi slutade 4 och har världens tråkigaste lektion i slutet, det vill säga idrott. Men i alla fall, kom hem strax innan halv 5. Maten var klar så blev att äta direkt. Sen upptäckte jag att mitt senaste hål jag gjorde i örat har blivit infekterat ;s. Så har experimenterat med det ett tag. När det har läkt och blivit fint ska jag göra om :).

Har äntligen gjort klart so:n nu också, känner mig stolt! Då behöver jag inte oroa mig över det nå mer. Måste verkligen börja tänka på skolan och höja min värdelösa betyg. Sen måste jag även sluta knäcka mina fingrar. Långfingret var helt fuckat idag på morgonen, huvva. 

Något ointressant inlägg, men det får ni leva med. Ska springa upp och klippa Charlies klor nu. Blir inge mer bloggande idag, orkar inte slå på min egna dator. Lånade bror mins nu. Anyway, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0