Att jag drömmer om dig varje natt, gör verkligen inte saknaden mindre

Längtar fortfarande som en gris tills sommarlovet är över!

---------------

Vaknade 10 minuter i 5 idag, av att min kära bror kom in med min kudde som han hade snott natten innan (märkte ingenting eftersom att jag inte sov hemma). Så då var det väl lika bra att kliva upp, hade redan sovit bort halva dagen. Gick upp och åt frukost, eller jag kanske ska kalla det middag?

Sen har jag suttit fram till nu och redigt ut Charlies tovor, ska gå upp på ett tag igen och fortsätta. Måste bara göra lite hemliga saker innan.

& justja, skrev för en vecka sen att jag skulle berätta en sak som gjorde att jag var så glad. Men det glömde jag helt bort, det var i alla fall att jag skulle på kirunafestivalen, haha.

Kommentarer
Postat av: Bellizh

Hej :)

Har min första frågestund någonsin på bloggen nu. Så gå gärna in och ställ en fråga eller två tack :) // bellizh

2010-07-04 @ 21:28:12
URL: http://bellizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0