Snabba cash

Har nyss sett snabba cash, med vovven som sällskap. Har annars inte gjort ett skit idag, bara varit hemma och tagit det lugnt. Riktigt skönt faktiskt, såna dagar är också behövliga :) Ska ta och tvätta bort sminket nu, byta om osv. Sen kryper jag ner under täcket och läser min lilla tidning, hihi.





Alla bilderna är tagna för exakt ett år sedan.
Då tillbringade jag min sommar på en liten udda camping i piteå.
* Jag hade en söt valp då också - som nu har vuxit upp och blivit en jobbig skällande vovve. MEN JAG ÄLSKAR HONON IAF ♥
* Jag hade ett liv - men de har jag tydligen tappat bort.

* & jag hade verkligen en rolig sommar - den här har varit den tråkigaste av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0