Äppelknyckarjazz

Det jag tänkte på direkt jag vaknade och just innan jag somnade, det var de jag önskade skulle hända. Det var min största önskan, och jag trodde allt skulle bli perfekt. Det blev som jag tänkt, och allt sket sig, A L L T. Ingenting kommer kunna bli som de var innan, allt jag önskar just nu.. Är att allt blir som det var innan. Jag vill spola tillbaka tiden till just det ögonblicket, bara för att allt skulle bli bra, jag gör vad som helst. Allt blev som en mardröm, att vilja springa långt långt bort men någon håller i dig. Jag blev fast, kanske för alltid.

& nu ska jag försöka överleva hela sommarlovet, vilket jag inte kommer göra. Jag ber, snälla, bort med sommarlovet och hit med augusti! Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0