Dansmannen Bertil

Trodde jag skulle slippa de flesta från min klass i 9an, men nejdå... Nu vill jag byta till den klassen dom går i. Åh, hatar de nya klasserna och alla som tänker med röven.



Börjar åtta imorgon istället för tio, de är alltid lika kul, verkligen! Sen hål i tre timmar, efter det svenska. Känns inte så nödvändigt att fara på den eftersom att vi bara ska gå igenom betygen typ? SISTA DAGEN IMORGON SOM VI HAR LEKTIONER, ÅÅÅÅÅÅH!!!! :D:D:D:D:D:D:D


Söt vovve som är nybadad ♥



Nu har jag inte tid att sitta och skriva massa onödigt, måste städa mitt rum som verkligen ser förjävligt ut..





& innan jag stänger av datorn.. Måste jag bjuda på några bilder från i veckan :) hah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0