En kyss per telefon

Igår blev en datafri dag, varav därför inge bloggande.
Har inte så mycket att berätta idag. Skola som vanligt, under lunchen for jag till Yonna och pluggade istället för att gå på de två sista lektionerna. Vandrade hem vid fyra då maten var klar. Efter jag hade ätit slog jag igång datorn, och  satt där ett tag. Sen hoppade jag på cykeln och cyklade till Elina, sen vidare från Elina till coop, och från coop till Elina igen, och därifrån till mig. Hos mig blekte vi bådas hår, E's blev ingen skillnad. Men är nöjd med mitt, har äntligen fått till de blonda! Fast... Har en mörk fläck mitt på skallen, ehehehe.





Nä, nu måste jag skriva klart no:n! Har fyra uppgifter kvar, och en berättelse att göra till imorgon. Lär ju inte få mycket sömn.. Så måste jag plugga till so & no provet imorgon också.. JAG HATAR SKOLAN, USCH FYFAN BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: e

men ojj, den bilden var ju jätte fin, eller så inte ;) ja bara för att du blev så fin! förlåt för fläcken :(

<3

2010-06-03 @ 07:41:21
URL: http://elinapalmhed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0