Första doppet

Igår kom vi fram till piteå vid två, tog det lungt till 5-6 då jag gick och mötte Evelina. Vi gick mest runt och pratade, mysigt. Hann inte gå många minuter innan jag skull hem och äta, blev att grilla med Johan och hans familj, gooootttt!

Efter det bestämde jag och Evelina oss för att bada i havet! Vi fixade oss för badet och gick ner till havet, kan ju säga att det var bara liiiiite kallt! Men vi båda doppade oss i alla fall :) Efter det blev det en varm dusch. Vi skiljdes åt, gick hem och fixade mig åde. Tog det bara lungt till halv tolv ungefär, då kom Jessica förbi. Vi gick runt på campingen och pratade för det mesta, riktigt trevligt. Kom hem strax innan 1 har jag för mig, var så förbannat kallt, man blåste fan bort.

Idag
väckte mamma mig just efter 1, skönt med 12 timmar sömn kan jag ju säga! Klädde på mig och gick ut med datorn. Men det blåste som fan, så vandra in igen. Då var maten klar, har just ätit. Ska nog hitta på nå busigt med Evelina idag också. Fast nu ska jag nog ta och bege mig till servicehuset för en dusch osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0