Korn - freak on a leash

Skriver nu istället för på morgonen, för då kan jag sova nån minut länge. Nu är det i alla fall såhär att jag ska till piteå imorgon. Japp, jag lyckades övertala mamma och pappa att fara dit. Lixom, vad gör man i gällivare när alla ens vänner är i till exempel piteå. Så jag ser framemot en halv helg och massa bus med evelina!

Funderade först på att dra en vakning.. Men det orkar jag nog inte, slocknar säkert vid 5-6, not nice. Så nu ska jag ta och krypa ner under täcket, och somna till 17 again. Yes, jag och Yonna såg den för nån dag sen, men jag somnade efter 5 minuter..



& förresten, märkte ni? Det här inlägget hamnade inte i kategorin sommar-aggression! Vilket betyder att.. JAG ÄR GLAAAAAD :) & det är tack vare två saker! Ena kan jag avslöja, och det är ju piteå förstås. Andra får ni veta troligtvis imorgon, för det är inte säkert att det blir så.

NU SKA JAG SLUTA SKRIVA MASSA KONSTIGA SAKER OCH SOVA ISTÄLLET, KOMMER JU VARA HELT DÖD PÅ MORGONEN, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0