Rrehjertklm

Igår bestämde jag mig för att stänga av mobilen + datorn, och inte slå igång dom fören på måndag. Men beroende som jag är så klarade jag mig inte längre än 14 timmar utan mina små älsklingar ♥, är stolt i alla fall. Har inte varit utan min mobil så länge en enda gång.



Blev ingen skola idag, är så himla less på allt. Vill verkligen flytta härifrån och börja om på nytt, de är nog min högsta önskan just nu.

Jag trodde den här helgen skulle bli perfekt. Hade tänkt umgås med Sara, som jag har känt i 2 år nu (igår). Men så kom mamma och förstörde allting, som vanligt. Så blir bara att sitta hemma hela helgen, eftersom att jag aldrig får göra nånting. Planerade att fara till luleå med mina stjärnor under lovet också. Men nu blir inte det heller, tack vare mina störda föräldrar.

ALLT KAN BARA TA SIG.

Kommentarer
Postat av: y

måste prata med dig! ♥ :(

2010-03-26 @ 14:42:34
URL: http://yyonna.blogg.se/
Postat av: tralalalalalalalalala

det kan också bero på hur man själv beter sig.

2010-03-26 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0