Det regnar i stockholm

Sanningen är den att jag saknar dig idag, även fast vi har bestämt att inte prata på ett tag. Försöker bara tänka på att allting löser sig, men gråter då och då när det känns som att jag behöver dig. Det var mitt eget fel, jag kunde stannat och chansat även fast jag inte kunde andas. Men du ska veta att jag tänker på dig varje kväll, vare sig jag sitter helt själv eller vacklar hem, packad någon kväll eller när som helst. Kändes ganska hemskt för du ska veta att jag tänker på dig jämt. Vare sig det är en fredag eller torsdag, och tro mig, fan det kan vara ensamt i en storstad. Men jag tror att det kommer bli bra, även fast det regnar här i stockholm idag.





Det handlar om att bjuda på sig själv, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad nu då ? :(

2010-05-14 @ 15:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0