Hemskare klass finns inte

Började klockan 10 idag, men våran lärare i bild brukar alltid komma fem/tio minuter senare. Så jag cyklade till skolan så jag var där fem över. Såklart kommer hon fem minuter i halv. Less jag blir på våran klass, dom hade tydligen sagt att hon skulle komma senare, för att dom skulle kunna ta en senare buss till skolan, men får jag det som alltid annars början tio på fredagar? (resten har hk på morgonen, men läraren var sjuk idag). Nej, såklart får jag inte det. JAG LÄNGTAR INTE BARA LITE TILL NIAN DÅ JAG FÅR EN NY KLASS!!!!!!!

Kom hem ett tag innan två, då var kusin här. Så har suttit och pratat med henne och mamma i en timma, har hunnit slänga i mig en kaka eller två och en macka. Får se vad jag ska hitta på idag, ska i alla fall nu fortsätta med biologin, sen får jag se vars vindarna tar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0