Lusten att blogga har kommit tillbaka!

& just därför bjuder jag på en ny design.
Började sakna att blogga, skriva av mig och rensa huvudet på tankar och skit.



Idag försov jag mig, var ett tag sen sist. Men jag är verkligen expert på det! I skolan lämnade jag in nån läxa i biologi, förhoppningsvis fixar jag ett G i det nu :) Var även med på idrotten idag, ungefär andra gången jag är det på onsdagar, skärpning här va. Skrapade upp armbågen, fick en bula i bakhuvudet och ont i ryggen, lyckat! Vi har även fått veta på ett ungefär hur de nya klasserna kommer bli till 9an, eftersom att alla nuvarande 8or kommer splittras.

Kom hem efter fyra, enda sen dess har jag suttit och gjort en annan biologi läxa och försökt få det att fastna i skallen. Den är klar och nu fattas bara att plugga lite so, till ett omprov jag har imorgon. Justja, har ett engelska prov imorgon också, måste plugga till det med. HOJJA!

Ska hoppa i duschen nu, sen väntar då ännu mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0