Sommarskola? Nej tack

Vi fick papper om sommarskola i skolan idag, jag bestämde mig för att gå den för att jobba upp mig i engelska. Men efter att jag gjort engelska provet idag så behöver jag inte gå där! Fatta jag är glad? Ah, inte lite heller.



Efter skolan for jag med mamma och hämtade ut mitt paket från H&M som hade kommit, fick den här gången ett par skor, sånadär tygskor som alla har. & en rosa typ tubtop. En likadan som den jag har på min header, syns inte så bra, men i alla fall.

När jag väl är igång och pratar om vad jag har besällt, så kan jag ju berätta att den här hjälmen kommer bli min inom kort!





Har i alla fall umgåtts med Sara en stund idag. & innan det har jag suttit och försökt skriva på min TREDJE biologi läxa. Tro det eller inte, men jag har haft tre läxor i biologi på en vecka, men duktig som jag är har jag bara en kvar. Den måste jag ta och fortsätta med nu, så den förhoppningsvis blir klar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0