Bullens ♥

Är hemma nu, fast slutar egentligen inte fören om ungefär lite mer än en 1 timma. Men först lyckades jag övertala våran lärare att vi kunde börja en timme tidigare och därför få sluta en timme tidigare. Men sen slutade det med att jag sa att jag skulle ta med en bok hem och läsa, och sen visa hur långt jag läst och skriva en recension typ.. Men bra som jag ingen bok.. Äh, hon glömmer väl bort de till imorgon, förhoppningsvis :) 

Nu ska jag ta och leta fram en resväska så det är färdigt, sen trycka i i mig världens godaste mat, och efter det lägga mig i soffan och sova en timme eller två.


Söt Frida egofotar sig med min mobil :)



Fridas "krokodil" & min "rugbyman", egentligen är det grodor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0