Lite söt trots allt

Gick och tog en dusch innan tolv, så när mitt hår väl var blött så tänkte jag passa på att be mamma klippa min sidecut. Sagt och gjort, nu är den kort som bara den & nu har jag min originalhårfärg där, jag gillare! :) När vi ändå höll på så fick hon ta lite på luggen också, den var så skev innan. 

Nu sitter jag här, nöjd över mitt hår, har börjat gilla det blonda igen! Så det blir inge mörkt än på ett tag... När jag har klippt bort det rosa från håret, då blir det nice! Ska ta och gå upp och äta frukost nu, sen ta och leta fram nå kläder jag kan ha på idag, sen börja fixa mig lite smått. Idag har jag inte tänkt sitta hemma hela dagen!

ÄLSKAR MITT HÅR JUST NU ♥

Kommentarer
Postat av: broberg :D

du har alltid varit söt :D

2010-11-27 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0