"NEJ, AKTA DÅ, VÄÄND, VÄÄÄND, FAAAAN"

De roliga av kvällen började vid 8 av att Elina & David kom och plockade upp mig och Yonna. Han skjutsade oss till coop, där köpte vi lite gott, sen tog vi en promenad till Elina och både hämtade och lämnade lite saker. Sen gick vi till Johan, men stannade inte alls länge, utan vi fick skjuts av Elinas mamma hem till mig. & då minns jag inte alls vad vi gjorde.. Men vid 1 i alla fall så gick vi upp och började titta nån film, men jag somnade nästan direkt. Vaknade en halvtimme senare, då gick vi ner till mitt rum och skulle sova..

Men de slutade dock inge bra, vi låg i sängen och höll på att dö av garv, haha.. Så vi gick upp och började göra bullens pilsnerkorv, och gick vi ut på en promenad med hunden. Efter det blev det att häcka framför tv:n, där slocknade vi och vaknade upp klockan 7.. Gick ner till mitt rum och där somnade vi all tre i min säng. & nu har vi nyss vaknat... :)

Var bara tvungen att skriva, kanske lite onödigt, men gårdagen + inatt var så himla kul, haha :D Nu ska jag tvinga med mig mina vänner ut på en promenad med hunden, sen fråga vad dom vill ha till frukost, hihi.

NI SKA FÅ EN DRÖS MED BILDER SENARE IDAG, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0