Alla hatar reklam

Slutade skolan strax innan 2, då drog jag, Yonna, Elina & Sara till mig. Det slutade med att vi bytte om och drog till dundret för en liten springtur, fotade & hade det allmänt trevligt :) När jag kom hem därifrån drog jag med bror & Malin till gällivare, för att hämta ut mitt och M's paket, ni får se sen vad jag har beställt :D Väl hemma igen duschade jag, och sen kom mina fina vänner tillbaka. Vi åt fruktsallad som jag och Yonna gjort, och tittade på idol. 

Nu ska jag byta om till myskläder, gå upp och borsta tänderna, sen krypa ner under täcket och titta tv!

Jag har världens bästa vänner, älskar er :love:



Bättre bilder får ni en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0