Endast för att tiden ska gå snabbare

Jag har extremt tråkigt, och väntar på att mitt hår ska torka.. Så därför tänker jag sitta och skriva något detaljerat om min dag! Vaknade 5 över 7, slängde snabbt på mig nå kläder, blev midjekjol & randig tröja. Åt en frukt, borstade tänderna, sen började jag vandra mot bussen. Första gången jag åker buss till skolan i 9an, fyfan, det var hemskt.. Väl i skolan hade vi hk, i 2 timmar och 40 minuter.. Sen hade vi engelska, och efter det lunch.. Åt lite mat, sen vandra jag och Frida till henne för att göra lite grejer. Tog cykeln tillbaka, hade kemi & typ en halv bildlektion (det där med lektionerna, vet jag inte om det är rätt.. Har inte så bra minne..). Efter den sista lektionen, de vill säga vid tre, började jag vandra hemåt. Hann komma till malmsta, då plockade mamma upp mig.

Hemma proppade jag i mig några kex och drack kräm, sen väntade den riktigt middagen.. Efter jag hade ätit så följde jag med mamma och pappa till sandviken för att rasta min vovve. På hemvägen stannade vi på coop och köpte lite godis. 

Väl hemma proppade jag i mig lite onyttiga godisar och efter det tog jag en dusch. & nu sitter jag här.. & har ingenting att göra, det verkligen suger..



Bara för att fördriva tiden mer, så bjuder jag på bilder från förra året i september!




















Sådärja, nu har jag fördrivit klart tiden! Mitt hår har blivit rätt så torrt :) Ska slå på tv:n nu, och se om det finns nån bra film att somna till. Först blir det en hejdå bild!


Haha, juni förra året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0