Rastade vilddjuren

Sara kom hit strax innan 8, vi mös på framför datorn och samlade krafter! För vid 9 tog vi en promenad till kullen med hunden, köpte klubba och snackade lite med Broberg. Sen började vi våran vandring hem igen.. Kan säga att det var rätt så jobbigt med alla uppförsbackar, och min dåliga kondis jag har när jag är sjuk. Men vi alla tre överlevde hela vägen iaf ;) Trots att vi inbillade oss att det stod massa folk överallt, hela tiden, haha.. 

Nu ska jag ta och hoppa i säng, min egna inatt faktiskt ;) Måste ladda batterierna så jag orkar med morgondagens skola! Natti :love:

Kommentarer
Postat av: liindblaads

tack för du är med :) drar en vinnare innom kort :)



//liindblaads

2010-09-26 @ 23:03:31
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0