Dagens..

Dagens låt: silversystrarna - swagger
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: puder, mascara & eyeliner
Dagens klädsel: mjukis, sen leggins och stor t-shirt
Dagens planer: slå på en film och somna till den
Dagens vill ha: vinter
Dagens saknad: vintern
Dagens drog:
nässpray
Dagens tråkigaste: att jag är sjuk
Dagens finaste: Kuntida ♥
Dagens kram: Sara
Dagens humör: irriterad, sur, glad
Dagens borde: just nu, sova?
Dagens parfym: vet inte vad den heter :(
Dagens sysselsättning: datorn
Dagens längtan: tills jag fyller år
Dagens fundering: tänker jag inte nämna här
Dagens middag: fläskfilé
Dagens skratt: åt mig och Sara när vi höll på att kissa på oss, haha
Dagens tanke: "när kommer snön?"
Dagens smycke: halsband, armband & ringar
Dagens önskan:
att jag skulle fylla år tidigare..

& till dig Sandra, tryck här.
(om du vela se vad jag har beställt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0