Alanya

Skolan var inge jobbig alls, hade bara en vanlig lektion. & vid 12 for jag, Sara, Danne, Ante, Gustav, Max, Fredde & Jocke till alanya. Där de flesta klämde en pizza och vi andra bara satt som sällskap :) Fick just skjuts hem av D, sitter i soffan med vovven och myser. Känner mig så himla ofräsch när jag inte kunde duscha på morgonen, så ni får en censurerad bild.



Ska strax äta en macka eller två, sen gå ut med vovven och efter det följa med mamma och hämta pappa från jobbet. Följer med som hjälp ifall mamma inte riktigt kan växla ännu med sin arm, haha. Sen efter det tar jag och pappa min bil och rullar upp mot garaget, då blir det att kolla vad fan som är felet i den. Så jävla less nu på att den alltid tjorvar. Börjar nästan tro att de är som D sa, att jag har fler skruvdagar än kördagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0