Balen & mat

Sitter här nyduschad och väntar på att maten ska bli klar. Efter jag har ätit ska jag beställa massa tröjor med mammsing ♥ Opsidopsi, nu ropade hon att maten är klar, hejdå.



Jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, jag ska gå på balen, men jag ska gå bakisvägis. 

Nu har jag fått det sagt också, nu kan jag inte ändra mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-04-06 @ 17:23:59
URL: http://sandraking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0