För det kändes så tryggt

Försov mig imorse, så kom en timme försent till skolan. Men hade ingen viktig lektion på morgonen, så gjorde mig inte så mycket. Dagen har rullat på och sista timmen hade vi bad, är ganska kul att simma ändå. Kanske man skulla börja motionsimma? hehe.

Efter badet tog jag & Yonna en liten fika för oss själva, sen hämta mamma oss, har just ätit lite tacos. Konstigt nog så har jag inte varit hungrig på hela dagen, åt varken frukost eller lunch, och efter man har badat brukar man ju alltid vara hungrig. Men åt lite tacos i alla fall. 

Ikväll ska vi grilla, så hoppas i alla fall att jag är hungrig då, är ju så himla gott! Ska ta och hoppa i duschen strax tror jag, känner mig inte fräsch efter att bara ha duschat på badhuset. Efter det vet jag inte vad som händer, ingenting gissar jag på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0