Härliiigt

Började 8:20 med nationella, gick bajs de också. Efter det for jag och S till mig, gick ut med vovven, sen tillbaka till skolan. Då bestämde vi oss för att hjälpa till att skotta skoltaket, så for till mig och hämtade bättre skor och täckbyxor, sen till S för samma sak. Tillbaka till skolan, skottade eller ja trampade taket. Sen fick vi lunch, och då drog vi till gällivare och hämtade ut mitt paket från h&m, sen till mig och bytte kläder. Då vidare till mds, där vi åt lunch. For tillbaka till skolan vid halv 2, och fick reda på att vi fick sluta. 





Skrev dedär endast för att ni ska fatta vilket chill dag jag haft, bra väder och ingen lektion i princip, hehe :) När jag kom hem provade jag kläderna, ska behålla allt, är jätte nöjd. Ni får bilder sen, för nu ska jag gå upp och äta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0