Nationella

Vaknade 10 i 8 av att Simon ringde och väckte mig, tur det. Klädde bara på mig, sen fick jag fara. Hämtade Y, skjutsade S och for sen till skolan. Hade läsförståelse i en och en halv timma, sen for jag hem och hämtade lite frukost, en vidare till skolan för hörförståelse i en timma. Gick bajs på båda. 

Sen for jag hem och plockade upp mamma, for till coop och tankade, gick i 15,40 liter (den rymmer 16), så var ganska behövligt med en tankning. Sen hjälpte jag mamma att storhandla eftersom att hon ännu inte kan använda sin högerarm. Sen när det var klart for vi till idrotten, där lämnade jag in idrottsarbetet till Berit. Sen for vi till apoteket och fixade nån medicin åt mig, mot hosta. 

När vi väl kom hem blev det krig mellan mig och bror, det kastades vatten hitåt och ditåt och sas fula ord, hehe. Så nu sitter jag här, lagomt sådär blöt.. Väntar på att mamma ska göra nudlar åt mig. Under tiden ska jag kolla bloglovin, hehe. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0