Jag ser grön ut, men visst

Följde med mamma och inhandlade hårfärg åt henne för ett litet tag sedan, fick som tack för sällskapet ett refillkort, så de var ju värt de :) Har smällt i blonderingen i hennes hår nu, väntar på att de ska bli klart som vi kan skölja ur de. Sen slänga i det röda.


Ser ni vad lång min lugg har blivit förresten? hehe. Tur att jag ska klippa mig imorgon! Fan vad jag längtar. Ignorera att jag ser grön ut på bilderna :)

Är själv sjukt sugen att färga håret. Känner jag mig själv så kommer jag nog inom snar framtid råka vara blond igen.. hehe. Och om jag råkar bli det, då vet jag att jag kommer ångra mig för det sen, för jag trivs mycket bättre som mörkhårig. Jaja, vi ser ju hur det blir med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0