Sikträsk

For till Sandra vid 6 vars Julia också var, vi satt där en stund och bara pratade tills vi promenerade ner till stan under ett paraply för att jag & J skulle dela på en kycklingrulle. Satt kvar där över en timme och bara pratade, mysigt. Sen kom Sumpen och plockade upp mig & J, snurrade med han tills vi for till sikträsk med Jonte.



Där grillade vi fisk som han just hade fiskat, eller vi rökte den, sen fikade vi det på macka. Efter det la vi oss i soffan och kollade film, såklart somnade jag. Jag & Julia fick skjuts till mig för en timma sen ungefär, vi har bara fikat lite och hunnit sitta här ett tag :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns björnar i Sikträsk, tänk på det !!!!!

2011-08-07 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0