Blev bättre

Sebbe hämtade mig vid 7, vi for och hämtade Sandra, käkade osv. Sen lämnade jag dom för att fara och köra duett en stund. Väl tillbaka så hade Sandra farit hem, så jag har snurrat på stan med Sebbe och surrat med folk och egentligen inte gjort ett skit. Men trevligt var det då.

Nu är det väl bara försöka sova och tagga för skolan imorgon, kul att man har ett fungerande fordon.. Nä men att Jocke skulle plocka upp mig när han far till skolan, hoppas bara han inte försover sig. För jag har lovat pappsen och mig själv att inte ha en enda skolktimme i veckan. Har fått brev hem om att jag håller på att tappa studiebidraget, va duktig jag är. Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0