Idag och lite imorgon

Eh, vad har hänt idag. Dagen har försvunnit snabbare än vinden. Hade bara skola till halv 2 som vanligt på torsdagar, for hem, hoppade i duschen, åt, for till Kasper, till imega en sväng tills vi for och käkade med Sebastian, tillbringade sedan resten av kvällen i hans vita bil. Har just landat i sängen och är sjukt jävla trött, märkte det just innan jag for hem, skrattade åt ingenting. Slutade med att jag halvlegade på backen och skrattade för att dom tände extraljusen och tutade, det var sjukt kul, då i alla fall. Nu är det inte ett dugg roligt. Men ska stänga av den här fula datorn nu och försöka få mig några timmars sömn. Imorgon väntas ett läkarbesök för mitt hemska öra. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0