Jag rapade

For till Julia under kvällen nån gång, vi fixade lite med bilen, sen surrade vi bara, lyssnade på musik, hon slog in julklappar osv. Vid 9 for vi på coop och påväg tillbaka till henne blev vi fast på stan. Skjutsade hem henne vid 11 och skulle då själv fara hem, men fastnade med Crille & Bergman en stund och kom hem för 20 minuter sen istället. 

Nu ska jag tvätta bort sminket, klä av mig och släppa ut håret så är jag redo för nått avsnitt OC innan jag slocknar. Rapade förresten idag, otroligt. Jag som aldrig gör det. Blir helt till mig när jag väl gör det, haha. Orkar inte gå på avslutningen imorgon i alla fall, så jag tar sovmorgon imorgon. Nattooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0