Luleå som sagt

I luleå blev det rätt så mycket shopping för min del trots allt, men känns ändå som att jag inte fick med mig så mycket hem. Vi vart klar redan halv 2, då kom Helmersson och gjorde oss sällskap, vi åt, höll på att kunna missa tåget osv. 

När jag kom hem pratade jag bara med mamma en sväng sen hämtade Crille & Bergman upp mig. Vi gjorde ingenting speciellt fram tills 12-1 nån gång då vi började rulla mot puoltikasvaara/skaulo. När vi for tillbaka så hade vi en till med oss, plus fick det bli min tur att köra. Tog en promenad hem från Bergman vid 5. Efter 3-4 timmars sömn inatt och varit vaken i 24 timmar så fattar jag inte hur jag orkar hålla mig vaken. Kneppt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0