Man måste

Efter fikat hos mommo & moffa gick jag ner en snabbis till Ante sen tog jag min skrutt till stallet och kollade när Julia red och hann sen mysa lite med hästis. När hon sen varit hem och fixa sig så for vi och var med Crille & Bergman. Bullis for hem vid 1, så då parkerade jag min bil och åkte med pojkarna istället. Dröjde inte länge förän jag slocknade dit, som alltid. Satan den är sövande hans bil, speciellt med bra musik och massage osvosv. Nice. Har just kommit hem i alla fall, blev någonting bra av den här dagen trots allt. Behövde en sån här dag, har inte tänkt någonting alls på alla problem som jag aldrig kan släppa ur mina tankar annars. Men jag ber till gud att detta löser sig. Annars så skjuter jag mig dirr, japp. Sitter i alla fall nu och värmer mig, är iskall efter att haft lite snökrig innan jag for hem, fan vad jag älskar snö. Nånå, nu ska jag väl tvätta bort sminket och sen lär jag nog slockna direkt. Förresten, man måste hålla koll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0