Massa mysigt

For på stan med Sandra en sväng, hon skulle köpa nån julklapp. Jag har inte köpt en enda i år, och inte året innan det heller. Minns inte sist jag köpte julklappar, tycker bara det är helt onödigt. Hatar julen, den är överskattad. Alla är på tok för stressade, ska hinna köpa alla julklappar i tid, det ska bakas, städas, kläs granar, julpyntas. Usch, julen är hemsk. Trots att jag tycker den är hemsk så har jag faktisk en liten ljusstake i bilen, men det är ju bara gulligt. Det har jag faktiskt velat ha, och fick en av Bullis ♥

Ska gå ut och skotta (skåtta?) gården nu så jag kan köra ner bilen i garaget, då blir det att koppla in neonet, mysigt. Bättre sent än aldrig. Sen om det blir tid över så blir det nog att träffa Bööllen en sväng. Men nu snösko(å)ttning, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0