Ont överallt

Igår kunde jag verkligen inte somna. La mig redan klockan ett, men somnade inte förän halv 5. Har hunnit hosta sönder allting som finns inuti min kropp, sociala & knäppa mig med Ante och prata i telefon med S & en annan S.

Efter att bara ha sovit 6 timmar är jag ju inte speciellt pigg, men kan inte somna om. Har så jävla ont i hela kroppen, direkt jag förflyttar nånting en millimeter så gör det ont. Har hostat sönder mig så de bara sjunger om det.

Ska skriva till mamma nu och be henne komma ner med kokhett te, det kanske hjälper litegrann. Hade velat fara och kolla luciashowen också när Julia ska vara med, men vem ska jag ta med? Tvivlar på att nån kille vill följa, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0