Promenad med hästis

Ändrade planerna lite. For och hämtade upp Julia istället, påväg till stallet stannade vi på statoil så jag fick mig lite middag eftersom att ingen var hemma, innan jag skulle orka laga egen mat. Väl i stallet fixade vi hästis redo och tog med han på en promenad. Sen stannade vi upp på stan en sväng och socialade med allt folk, efter det väntade en skrattrunda på coop, har inte skrattat sådär mycket på länge. For sen till Julia för att fika det vi köpte. Sen påväg hem stannade jag upp hos Viktor, hade lite disco på hans bro innan jag for hem. Ligger under täcket nu och har piggnat till, så blir nog ett avsnitt Gossop Girl nu, eftersom jag inte hann se tidigare idag när jag verkligen kände mig tvungen till det. Har sovmorgon imorgon så kan ju vara uppe några minuter längre utan att försova mig. Har gett upp dethär med styckeindelning har jag märkt, hehe. Nu får ni en bild på söthästen innan jag lämnar internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0