Söndag

For ut redan vid 2 idag, for runt med Bergman & Crille en stund tills jag for med Ante & Felix för att hämta min bil. Fick köra Antes traktor, satan den kändes stor jämfört med att köra min! Vi hann åka häst med släde (;)), garva som nå psyk åt en gubbe som kom och pratade med oss, klämma lite mat på sibylla, fara och vålda med min lilla skrutt. Trodde nog att jag hade nån stor monstertruck med tanke på vars jag försökte köra. Gjorde även ringar i backen för första gången, haha va kul det var. Lägger upp en film strax på hur fjantigt det så ut. & nej mamma och pappa, ni får inte läsa det här, för jag är lugn med min bil, ingenting ni behöver oroa er över eller påpeka :) Nu är jag i alla fall hemma, sitter i sängen och käkar chips, satan gott. Ska på ett tag slänga mig i en varm behövlig dusch efter dagens bravader. Sen blir det nog Gossip Girl resten av kvällen tills jag somnar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0